13/1

de va ett tag sen jag skrev här nu.
men är ju sjuk så har inte haft nån ork att blogga.
har vart i skolan hela veckan fast än jag mått jätte dåligt,
börjar som tur är friskna till nu :)
imorse råkade jag försova mig :$ 
det va så skönt att ligga kvar så jag ångrar det faktist inte (a)
missade bara en lektion så det gör inte så mkt, kollade ändå bara på en dålig film på den.

sista lektionen hade vi support, alla drog hem förutom jag och ida,
vi stannade kvar och räkna matte och åt svenska lant chips, mumma! :D
nu sitter jag hemma och robban är på väg hit, så väntar på han :)
han ska sova här inatt, myyys :)

min modell<3 du är för snygg älskling<3


nu ska jag dunka musik tills han kommer!
uppdaterar kanske sen igen

Kelly Rowland - Commander



Kommentarer
Postat av: Robban

naww du som är för snygg älskling ;)<3

Love You <3

2011-01-16 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0