1 januari 2011

GOTT NYTT ÅR!!
äntligen har det nya året kommit och det ska bli det bästa året nånsin :)

kvällen igår var jätte mysig, vi åkte ifrån kisa vid 16 och va framme nångång vid 17.
firade nyår med robbans familj och vi fick jätte god mat osv.
Senare på kvällen kom mina föräldrar oxå dit, det va riktigt kul :)
tyvärr så va ju inte vädret det bästa när det va dags att gå ut och skjuta raketer och kolla
på fyrverkerierna ;)

alla förväntar sig att man ska lägga upp massor bilder från igår,
men jag har nästan inga för jag glömde ta kort :$
men slänger upp en bild nu iaf :)


när kl passerade 00.00 så hade jag och min prins 5 månader :)
5 underbara månader med den underbaraste killen<3
jag älskar dig robert mikael jönsson! 
Allting du ger mig är kärlek och lycka och det är precis vad 
du förtjänar tbx. därför är jag så glad att jag kan ge dig det<3
du är guldvärd gubben, du är allt jag nånsin önskat.
varje gång vi firar en ny månad känns det så underbart!
får nästan nypa mig själv för att förstå att det faktist är sant
att du är bara min, jag av alla människor i världen fann den finaste killen<3

idag kommer alltso bli en dag med bara massa mys med älskling :)
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0