9/2

ska se om jag kan sammanfatta allt eftersom jag inte uppdaterat på ett tag.
Allt började i torsdags då jag började bli sjuk,
blev värre och värre under hela helgen.. låg hemma med hög feber och grov hosta,
kände mig helt svag och yr, antingen frös jag ihjäl lr så kokade jag.
Har verkligen vart en hemsk helg :(

men som tur är så har älskling vart hos mig hela tiden och tagit hand om mig
och hållt om mig, då fick jag lite hopp om att det skulle gå över :)
sen är han ju så sjukt söt som tog med sig en present han hade köpt till mig;


han köpte en söt liten nalle som jag kan krama när han inte är hos mig,
åh har så söt pojkvän ^^ <33



Nu har jag iaf precis kommit hem från skolan, kunde inte stanna kvar!
mår så sjukt dåligt, inte kul :(
ska bädda ner mig i sängen nu och sova lite
sen blir det att städa ordning lite på rummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0