10/2

gomorron!
Idag är det en ny dag och idag ska jag klara hela skoldagen :D
dock så mår jag illa redan nu så vi får se hur det blir med det?
jag har iaf fixat klart mig så satte mig vid datorn lite innan jag drar,
eftersom jag mår för illa för att åka buss så skjutsar pappa mig till skolan,
kanske inte det man vill göra när man ligger hemma sjuk :/ 
men det är inte alltid lätt att va världens bästa pappa<3

tardet ida är redan i skolan!!
hahahahahahaha vi har ju sovmorron och börjar 10 men hon glömde det så hon ligger i vilorummet och sover!! hon är så söt min snutta ;*

har ingen bild att lägga upp eftersom jag är lat och inte orkat ta nån än, 
men tror kameran får följa med till skolan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0