4 dagar kvar!

kom precis hem från nya lägenheten,
det va första gången jag såg den nu och ändå flyttar vi om 4 dagar ^^
den kändes mkt mindre än den vi bor i nu, fast nu har vi ju 2 våningar
I den nya finns det bara 1 :P
Mitt nya rum är mindre än det jag har nu och det suger, men de löser sig nog
tror det kmr bli riktigt mysigt där inne.

Åh idag efter skolan så va jag med älskling en stund,
men sen gick jag hem och efter en stund så ringer det på dörren.
så jag springer ner och öppnar och då står älskling där och har köpt 1 ros till mig :)
så himla underbar pojkvän jag har<3
jag älskar verkligen dig gubben, känns som inget kmr kunna skilja oss åt
det är du och jag, och så ska det alltid va<3

2 fula bilder jag tog nyss;



det här inlägget skulle egentligen upp igår kväll, men råkade somna innan jag han trycka på publicera :$

Kommentarer
Postat av: Robban

aww, såå klart vi är oslagbara med våra kortspel ;) oo självklart i monopol oxo ;D <33



Love Yaa <33

2010-09-08 @ 09:39:30
URL: http://lskogsberg.blogg.se/
Postat av: elin

vad fin du är! :*

2010-09-08 @ 17:03:33
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0