21/9

gokväll :*

ligger i sängen och spelar party poker och snackar med robban på skype,
duschade nyss och det va grymt skönt! , det behövdes verkligen för det är så äckligt kallt överallt! :(

ikv blir det nog att somna tidigt så att jag kan gå upp tidigare imorn,
tror jag ska locka håret imorn bitti? vill se hur det ser ut nu när jag har den här fula hårfärgen!!

jag säger bara att om man är blond så ska man inte färga håret brunt!!
fy fan vilket misstag jag gjorde, ser ut som ett offer...




men nu ska jag sluta skriva o va social mot robban
PUSS


Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Hej, vilken fin blogg du har!

Lust att följas via bloglovin? :)

2010-09-21 @ 20:09:51
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0