1 månad - 1 dag kvar!

gick upp vid 6 imorse för jag skulle till tandläkaren,
så drog på mig myskläder och drog dit, inga hål som vanligt ;)
fick inte veta om jag ska få tandställning eftersom de redan är fullbokat,
men annars kmr dom dra ut tänder och ge mig en natt tandställning så tänderna i underkäken särar på sig.

när jag kom hem från tandläkaren så drack jag kaffe och gjorde sara sällskap när hon åt frukost.
chillade lite framför datorn innan jag drog iväg till 10 över 10 bussen.

va i rese vid halv och då mötte jag upp alice och joanna,
vi satt och vänta på dom andra i våran grupp i väntsalen i typ 1 kvart.

när alla hade kommit drog vi ner till stångebro för 5 kamp lr vad det hette,
fick gå till massor olika stationer och ärligt talat så var våran grupp sämst ;)

vi slutade kl 1 och då drog jag till bussen och åkte hem
så nu sitter jag här och snackar med älskling på skype :)

vet inte vad som händer idag dock...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0