22/10

har precis duschat och smörjt lotion, sitter och väntar på att älskling ska komma tbx från stan :)
då ska vi fixa oss och dricka lite medans vi bestämmer vart vi ska ikv.

Utgång lr hemmafest? det är frågan..
får jag välja själv så blir det nog krogen ^^

hahaha yes nu fick jag precis en plattång som pappa vart och köpt :D
den är grym, har provat den förut
dessutom kostar den bara 199 kr och håret blir spikrakt och det håller sig oxå!
slänger upp bild på den sen om jag hinner innan vi drar.
måste även slänga upp en bild på min fina mobil som jag fick när jag fyllde,
fick ju en xperia x10 mini med rosa skal, me like;)
btw så saknar jag mitt fina långa hår,
min naturliga hårfärg på bilden med ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0