HEMMA IGEN!

har inte haft tillfälle att uppdatera bloggen sen jag kom hem men nu har jag tid.
planet landade i sverige kl halv 3 på natten igår, och då tog vi taxin hem till malins moster i sollentuna och sov där nåra timmar innan vi åkte hem till lkpg.
det är skönt att va hemma igen, men saknar redan turkiet.
allt är så härligt där! maten, människorna och framför allt vädret :)
det va en underbar semester men nångång måste den ju ta slut, men kommer lätt att åka tbx dit nästa år,
fast då åker jag nog med bara kompisar utan föräldrar ;)

jag just nu, nyduschad och fräsch


ska kolla lite bloggar nu och sen ska jag nog dricka en kopp turkiskt äppelte,
det är nog mitt nya beroende mumms :D

uppdaterar senare
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nicolina ♥

sv; hahah tack dsm! ;D

2010-07-08 @ 13:34:46
URL: http://nnicolinagustavsson.blogg.se/
Postat av: alex

vad söt du är osminkad :)<3

2010-07-08 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0