julmys.

nu har jag och min kära familj klätt våran lilla julgran :)
lyssnat på julmusik och druckit corona.
dock så har inte tomten kommit med våra julklappar än ;)
men han kommer nog snart skulle jag tro!

mamma och pappa är ute i köket och fixar lite med maten tills imorn,
sara tar kort på granen och jag ska strax duscha och lägga ansiktsmask.
måste ju fräscha upp mig inför imorn, lägga fram kläder ska jag göra med :D

tog en bild på lite av granen som jag tänkte slänga upp här först 


och självklart är våran lilla totte med, han har varit med varje jul
så långt jag kan minnas ^^

haha men ska duscha nu,
hoppas alla andra får en lika mysig kväll som jag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-23 @ 20:04:59
Postat av: Natha

Fin den blev gumman! :D GOD JUL <3

2010-12-23 @ 22:56:19
URL: http://nathaengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0