sämst uppdatering

men min blogg har typ inte funkat...
nu gör den det så ska bli ändring.
just nu sitter jag och borstar tänderna och gör mig klar för skolan.
ska få våra skåp idag och vi ska även få datorer ska bli nice ;)

ska bli skönt att få schemat med så jag ser när vi slutar varje dag,
håller tummarna för att det inte blir nåra långa skoldagar för det orkar jag inte ^^
måste hinna åka till min älskling efter skolan med och det är ju en bit dit.

får se vad som händer idag efter skolan,
hör ju av mig senare.

hinner inte lägga upp nån bild nu för har bråttom så
PUSS


Kommentarer
Postat av: Majda

Just nu pågår en tävling på bloggen! Var med och tävla om bla en länkning. Varför inte delta?



Välkommen!

2010-08-23 @ 11:41:38
URL: http://meandmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0