It's a beautiful day ♥

Jag kom hem för en stund sen, har vart och tagit vaccin sprutan och de kändes inte :)
Min dag började med att jag va jätte spänd och nervös + att det regnade så trodde inte det kunde bli värre asso
satt och vänta en liten stund på att få ta sprutan när jag kommit till skolan,
så när jag satt där inne så sa jag "jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.." och helt plötsligt sa sköterskan "nu är det klart" och jag fatta ingenting för jag märkte inte att hon tog den ens ^^


När jag gick ut därifrån så hade jag ett happy moment :D
Solen sken och U2 - Beautiful Day spelades!
Tror inte att det kan bli bättre :*





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sen bad du mig o ringa o berättade om hur stolt du va;)

2009-11-26 @ 16:40:03
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0