I don't miss you at all ;)

kom hem för en stund sen, va på millahs skola en liten stund för det är så tråkigt att sluta skolan kl 11, de finns inte så mkt att göra då ^^
men de va skönt idag i skolan, gjorde 2 st prov, så nu är svenskan helt avklarad så behöver inte öppna en svenska bok förens nästa år ;)
Imorn har jag mitt sista engelska prov så då är det samma sak där ^^
nu ska jag nog lägga mig med en film och halvsova tills kl 3 för då ska jag dra ut igen.


haha jag är dålig på att uppdatera, tror min statistik är lite sur ;)



men inga sura miner för det
Selena Gomez - I Don't Miss You At All





Kommentarer
Postat av: S A N N E

fin blogg (:

2009-12-10 @ 16:35:21
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0