godnatt inlägg

har precis duschat, smörjt mig med bus och toppat mitt hår.
tog dock inte så mkt av håret men det känns redan friskare :)

hittade ett par underbara skor förut som jag bara måste köpa!

SNYGGA!!!!!!

och imorn ska jag åka till älsklingen rätt tidigt,
det längtar jag till :)
ska även träna imorn, måste verkligen börja ta tag i det här!
från och med nu så ska jag inte åka buss om jag ska till stan lr resecentrum,
jag ska gå ist! ska sluta äta mig propp mätt vilket jag alltid gör :$
så blir ingen mer god mat på ett tag, ska bara äta lite nu första veckan sen när jag
kommer igång med träningen så ska jag äta mer och mer.
slänger in 2 bilder på mig och älskling från igår innan jag säger godnatt;



godnatt :*



Kommentarer
Postat av: Ida

Vi tar tag i träningen tillsammans nu Lisah! Vi ska vara snyggast på standen i sommar!;)

Haha men vi skulle ju börja träna när skolan börjar igen eller?:D<3

2011-01-04 @ 21:04:24
Postat av: alexandra

vart är skorna från o va kostar dom :)

2011-01-05 @ 14:06:15
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0