29/9

blev ingen skola idag heller, imorse var det mkt värre än vad det vart dom andra dagarna,
som tur är så tror vi att vi vet vad det är, tror det är magkatarr och isåfall finns det medicin mot det som jag hoppas på att pappa köper hem så jag bli av med det, för det är verkligen inte kul!
lär få sitta kvar i skolan längre imorn och lär få ta hem alla böckerna,
för jag har jävligt mkt att ta igen nu känner jag.
men jag och joanna får klara det tsm :)
som tur är så har lilla ozzy gjort mig sällskap dom här dagarna så de känns lite bättre,
sen har jag ju min älskling som stöttar mig genom allt<3
och mina underbara föräldrar som alltid finns där för mig :)

finns inte så mkt att skriva just nu förutom att jag ska vila resten av den här dagen,
kan inte sysselsätta mig med nått när jag har den här smärtan.
slänger in en bild på ozzy innan jag kryper ner igen.




Kommentarer
Postat av: Natha

jag har med ofta magkatarr :/ sjukt jobbigt!! :( krya gumman! <3

2010-09-29 @ 22:08:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0