26/10

hej på er.
idag har inte riktigt vart den bästa dagen.
dagen började med att jag tog sovmorron vilket var riktigt skönt,
hade ingen lust till att fixa mig ordentligt idag heller,
då förstod jag att den här dagen skulle inte bli bra eftersom
styling är mitt största intresse och det är därför något man vill hålla på med så mkt som möjligt.
första lektionen va idrott och allt blev helt konstigt och jag blev super deprimerad
och började tjuta helt utan anledning?
fann ingen ork till att va kvar så jag skyndade mig hem till älsklingen som tröstade mig<3
jag va med han tills han va tvungen att dra till jobbet,
då ringde jag till skolan och sjukanmälde mig och drog hem.

nu sitter jag i köket och väntar på att kl ska bli 21.00 så jag kan kolla på desperate houswifes,
missade dock förra avsnittet ^^

Kommentarer
Postat av: Robban

Du är bäst älskliin <3

2010-10-26 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0