20/10

sitter i sängen och känner mig helt trasig
blir tom utan din närhet...


Igår va vi på fenomen magasinet och det va väll roligt för 5 åringar haha.
jag va där när jag va liten och då tyckte jag det var skit kul men dom har ju inte gjort om något?
allt ser likadant ut och dom flesta sakerna är trasiga för att dom är så gamla.
Dessutom så blev jag arg när jag kollade på djuren i burarna, vilken jävla djurplågeri! :S

kolla den här ormen t.ex

den är jätte stor och den får bo i en liten jävla bur :S , 
den bara låg där och stirrade rakt fram hela tiden, sen är det säkert en massa små ungar som kommer dit och bankar på rutan och retar den varje dag, vissa människor fungerar ju så.
nee usch det va inte roligt att se.. tänk att ligga i en liten bur helt ensam dag ut och dag in :(

tog bild på lite fler djur




haha den här lilla krabaten va bland de sötaste jag sätt, så sjukt gullig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0