I need you now, don't turn away!

har precis tagit en lång skön dusch,
det behövdes för nu är jag hur pigg som helst och redo för dagen :D
peelade hela kroppen med så blir nog att sola idag nu när färgen tar bättre.
tog en ful osminkad bild med, eftersom jag hatar att skriva inlägg utan bilder.
det blir så tråkigt att läsa då ^^



nu ska jag måla naglarna, för som ni ser på bilden så har jag inget lack på dom!
känner mig så okvinnlig utan :o
får se vad som händer sen, har inte bestämt nått än.
skulle sova hos linny inatt egentligen men de visar sig att tågkortet har gått ut!
så ska ringa henne strax så hon vet det :/
men nu blire att fixa naglarna!

Agnes - I Need You Now


hörs sen PUSS! :*


Kommentarer
Postat av: alex

lisah du är lika fin osminkad som med smink :)

2010-06-15 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0