I just know you'll come around, right?

har duschat, borstat tänderna och smörjt in mig med lotion, så nu känner jag mig hur fräsch som helst :D
har bränt min näsa i solen så dränkte den med aftersun oxå så jag inte börjar flaga där ;)

det har hänt 2 bra saker sen jag uppdaterade bloggen förut
1. mamma och pappa kom hem med jordgubbar och glass (a)
2. dom sa att jag får låna deras kamera till jag får en ny
så nu kommer det ramla in fler bilder i bloggen, inte bara tråkiga cambilder alltso ;)
ska nog ta en mysig kvällspromenad med malin imorn och ta massa fina bilder.

men nu ska jag se nån film och sova så jag orkar upp imorn.
haha bild jag tog nyss, nej jag har aldrig sagt att jag är normal lr snygg osminkad så klaga inte ;)


Pink - I don't belive you


PUSS & GODNATT! :*




Kommentarer
Postat av: malin

klart vi ska ta bilder pullan! :D

2010-06-07 @ 00:27:53
URL: http://finestlight.se/malinnilsson
Postat av: alex

lisah du är lika söt osminkad som med smink =)

2010-06-07 @ 00:28:44
Postat av: M I C A E L A

Hur mås det idag då? :)



Fin blogg!

2010-06-07 @ 08:16:18
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
Postat av: BEPS.

Hej.. nice blogg! Tänkte fråga en sak. Hur får man låten att bli så smal o liten ? För mig så kommer alltid videon med, förstår inte hur man får den så liten o enkel ? =D



Tack på förhand. /BEPS!

2010-06-07 @ 13:56:09
URL: http://beps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0