don't stop the music

har precis tagit en skön dusch och försökt fixa mitt hår men de gick inte så bra.
färgade ju utväxten igår men dessvärre så blev det gult, så jag dränkte det i silverschampo ,
men ist för att det gula blev blont så blev resten av håret krit vitt typ och det gula ändrades inte alls.
inte så snyggt alltso, men life goes on ;D

igår:
runt kl 17 så drog jag och robban in till stan för han skulle fixa sitt internet och det gjorde han.
efter det drog vi hem till mig för pappa att köpt hem mat från nån pizzeria,
världens äckligaste kebabsås hade dom >.<
efter nån timma kom millah till mig och då fixade vi lite och sen drog vi hem till maxi där det va lite folk. där va vi tills kl blev typ 12, då drog jag och mötte baby så gick vi hem till han och myste och sov<3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0