söndag -.-

ligger här i sängen med älsklingen,
båda ligger med varsin dator och nördar ;)

tyvärr så ska han åka hem om ett tag, inte kul! :(
kommer sakna som fan<33333

Den här helgen blev lyckad,

i fredags
åkte jag till borensberg och va med mina fina klasskompisar och nåra till :)

och i lördags spenderade jag och älskling dagen med natha och chrille,
vi spelade sällskapsspel och åt chips, popcorn och självklart cola ;)

och idag har jag och robban bara legat i sängen och myst hela dan
och nu har vi nyss ätit kladdkaka med grädde (a)

bilder från i fredag;

alice och jag



haha så söta ;)


hahaha jag dör







vilken närbild ^^


alice♥lime


porrunge :*


viktor & alice


joanna



avslutar med en bild på ida, min lilla snutta :*

ska gå ut och följa älskling till bussen nu
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0