lördag!

nu har jag duschat och klätt på mig så nu ska jag och baby dra ner till affären och köpa cola.
gud vad glad jag är att jag är här hos dig älskling<3

får se vad vi hittar på idag, finns inte så mkt att göra här ute i kisa ;)
får  väll gå en promenad lr nått :)

jag älskar dig över allt annat<33
jag har verkligen världens finaste kille, är så himla glad att jag har dig.
Och att du vill ha mig, du behandlar mig verkligen som en prinsessa.
Utan dig skulle mitt liv va meningslöst och mörkt!
för du är min sol, ljuset i mitt liv. Han som alltid finns där för mig<3
min kärlek till dig är större än universum
det enda jag vill är att dela hela mitt liv med dig,
att alltid vakna upp vid din sida,
att alltid känna din värme och närhet,
att alltid få kyssa dina mjuka läppar
och att alltid känna mig älskad av dig<3
du är mitt allt robert jönsson<3




Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-18 @ 13:47:48
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

Tjenare! händer i helgen? :)

2010-09-18 @ 14:25:01
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0