i'm the one who lost her view

har precis duschat och nu ligger jag i sängen och vilar med en kopp te.
trodde att jag skulle klara att gå till skolan idag men mår så jävla dåligt!
tror det är nått virus som går.. men hoppas inte det för vill verkligen inte vara sjuk :(
önska att robban va här och tog hand om mig :( , det behöver jag känner jag<3

får se om jag klarar av den här dagen! , ska sätta på lugn musik och stänga ögonen nu.
uppdaterar sen när jag har vilat en stund.



Puss sålänge





Kommentarer
Postat av: Joanna

Krya på dig! Sitter också hemma idag, men känns som att jag måste gå imorgon.. <3

2010-09-28 @ 12:55:11
URL: http://www.asuumn00bs.devote.se
Postat av: Robban

Hade tagit bra hand om dig gumman <3 :) men vi ses ju snart som tur är <3

2010-09-28 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0