:$

ojdå nu har jag visst tagit mig en ordentlig bloggpaus igen :$
men min kamera är trasig så jag har inte haft nån ork :(
Imorn är det iaf fredag så de kommer säkert komma upp en bildbomb på lördag :D
såg precis på statistiken att mina läsare håller på att försvinna, har säkert förlorat runt 50 st!

idag har de vart en jobbig dag, plugg plugg plugg och mera plugg -.-
har även gått på stan o kollat skor o klänningar men hittade inget!

Just nu ligger jag i sängen och kollar på film,
Imagine that heter den och den verkar bra hitills :)

slänger upp en bild oxå för att jag inte uppdaterat, skärpning lisah (a)




Kommentarer
Postat av: alex

haha det va på tiden att du uppdatera ;D

2010-05-07 @ 11:03:44
Postat av: maren elise

Kjempefin blogg og header du har!<3 og kjempefint design og!



jeg har konkuranse og DU kan vinne en invitasjon til spotify! Bli med<3



2010-05-07 @ 16:31:53
URL: http://www.marenpia13.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0