17/10

jaa nån mer uppdatering på min födelsedag blev det ju inte,
men jag hade riktigt trevligt :)
I fredags blev det krogen för första gången ;)
det var riktigt kul ;D
nu sitter jag hos älskling och har precis fixat håret och sminket, 
ska strax äta lite innan vi drar hem till mig.
mormor kommer nämligen hem till mig idag :) och elin kommer oxå<3

angående min uppdatering, jag är riktigt onöjd med min header som egentligen va tillfällig.
finns väll ingen mening med att blogga om man inte ens tkr om sin blogg? 
så kommer fortsätta va ganska dålig med att skriva, men jag ska fixa en header såfort jag har tid, 
då blir det skillnad. Och då ska jag kämpa för att få tbx mina läsare igen :)



Kommentarer
Postat av: joanna

MEN BILDER DÅ?!?!?!

2010-10-17 @ 16:42:58
URL: http://asuumn00bs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0