Sommarlov!

äntligen sommarlov :D
har vart i skolan och lämnat blommor och kramats hejdå och så fick jag en ros.
kommer sakna min lärare som har ställt upp för mig i 2 år, kommer nog inte få en så bra lärare igen.
är tacksam för allt stöd jag fått och kommer hålla kontakten med henne :)

Min syster fyller 20 år idag oxå :D
så vi gick upp halv 6 och firade henne med tårta och paket.
tårtan va jätte söt så kommer upp en bild på den senare idag :)
jag fick 2 st presenter av mamma och pappa, 2 par skor :)
dom ena blev jag kär i och dom andra fick mamma ta för dom va inte riktigt min stil.
vet inte om jag kommer använda skorna jag fick för dom va så fina så vill inte använda dom för mkt så klacken slits ut, menmen kan ha dom på rummet så jag kan krama dom ibland (a)

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!<3



Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen, svaren kommer upp om några dagar! ♥

2010-06-09 @ 12:56:31
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: astrid

fin blogg :)

2010-06-09 @ 16:43:00
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0