i need you to set me free..

natha kom till mig vid 11 och vi tog de lugnt och snackade lite och spelade spel,
vid kvart i 3 drog jag till heköp och möte upp min söta malin och vi gick lite på stan.
vi träffade frida och efter en stund träffade vi milla med,
vi va med dom till typ 4 tiden, då drog jag hem och pappa köpte hem kina mat :)

Nu ska jag byta om till myskläder och dra hem till malin och färga hennes hår,
och så vill jag fixa hennes naglar med :D
hon har ju skolavslutning imorn, så min babe kommer va finast av alla<3


btw, så känner jag mig extremt ensam när alla
mina nära tjejkompisar har kille, men inte jag :/


Justin Bieber - Where Are You Now


Kommentarer
Postat av: astrid

aa, cheerleading är helt sjukt kul :D

2010-06-09 @ 19:44:30
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0