gomorron!

igår (fredag) så vaknade jag upp hos malin som jag skrev i inlägget under :P , vi gick upp strax efter 11 och åt frukost. vid halv 1 drog vi in till stan osminkade i mjukis byxor, va vi inte tänkte på va att de skulle va fullt med uppklädda fixade studenter så de vart väll inte så populärt ;)
vi gick och mötte upp lovisa och issah och drog till steves med dom om fikade.
satt där till kl va typ 3?
sen gick jag, malin och issah hem till mig för att issahs mamma skulle hämta henne här.
När hon hade åkt så gick jag och malin ner och badade och sen åt vi och drog till bussen och åkte hem till malin.
Vi fixade oss där och sen tog vi bussen in till stan där vi träffade karar en snabbis innan vi tog bussen till berga för att dra hem till lisa där oxå issah var :)
Blev att sitta där och chilla till haha kommer inte ihåg vad kl va men vi hade iaf missat sista bussen så vi fick åka med ihssan in till stan, så släppte han av mig och malin utanför mig där vi träffade millah, adrian och kim så vi hoppa in i deras bil ist och va med dom en stund innan vi gick in och kollade på skräckfilm och svulla cheezballs och cola :D
vi såg filmen hostel , den va äcklig :(

några bilder från igår;
såhär såg jag ut ^^


och malin såhär :D


issah, malin och lisa<3


<3


orkar inte lägga upp fler just nu för datorn är så seg,
ska försöka somna om nu.
malin ligger bredvid mig och sover så sött och det ser väldigt skönt ut :D
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mios gravida mamma

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

2010-06-12 @ 12:27:49
URL: http://mammabea.se
Postat av: ♥Emelie♥

Ställ gärna ett par frågor i min frågestund;)

2010-06-12 @ 13:32:24
URL: http://cherieemelie.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja! Kika in och svara gärna på Dagens fråga :D krams.

2010-06-12 @ 17:14:49
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Marlene

Fin bild den översta. photoshoppar du för att bilderna skall bli så där lena och dockiga? Hur gör du?

2010-06-13 @ 12:39:31
URL: http://www.marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0