5 dagar kvar!!

vi va i stugan igår till kl 5 typ och efter det åkte vi hem och fixade oss o drog upp till stan och käkade sallad.
sen träffade vi linny, klara o massa folk. det va tråkigt så vi drog vidare till stan där vi träffade malin o massa andra.
vi va väll ute till typ kl 11 på kvällen innan vi gick hem till mig och kollade på film och åt godis.
så de blev en kort sammanfattning ^^



Idag gick vi upp vid 12 och chillade och åt frukost, sen fixade vi oss och drog hem till millah och fick skjuts av hennes mamma till berg :) så va vi där till nångång mellan 19-20.
haha vi hade massa kul och vi badade fast det inte va super varmt :D
plus att jag såg världens finaste kille med världens finaste kropp :$

haha men nu har jag precis duschat och såg att jag bränt mig på axlarna så ska smörja aftersun nu ^^
PUSS


Kommentarer
Postat av: Daniel

Va såg du mig idag ?? ;)

2010-06-24 @ 22:10:16
Postat av: Daniel

Va såg du mig ? ;)

2010-06-24 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0