18 dagar kvar!!

jag ligger i malins säng och får snart panik.
har vart vaken i 2 timmar för jag vart så hungrig, känner mig yr och svimfärdig :(
malin vägrar vakna och gå upp så får se hur det blir för mig, om jag mår som jag mår för jag är hungrig,
eller om det är nån annan anledning.

Igår så kom natha till mig runt halv 4 och då åt vi tårta och jag tog en kopp starkt kaffe för att vakna till,
vi drog upp till stan och jag köpte en strandväska och en grymt snygg ögonfransböjare.
kommer upp bild på väskan senare när jag kommer hem.

På kvällen drog jag till issah och va där i typ 2 timmar lr nått innan vi drog vidare till berga för att träffa alicia, jennifer och darja (tror jag det stavas) , efter typ 30 min kom malin och jennifer oxå :)
Vi va där ganska länge innan vi drog vidare in till trägårn för att kolla läget,
jag och malin skulle egentligen dragit vidare till skägget,
men vi stannade kvar och träffade på massor folk :)
mellan 00 - 01 skjutsade ihssan hem oss till malin, då åt vi sen gick vi o la oss.

bilder från kvällen;
måste säga att vi är grymt snygga ;)






ska hoppa i sängen nu så malin vaknar så jag slipper åka in till sjukhuset idag ;o
PUSS





Kommentarer
Postat av: Anonym

okok härligt! Tar du studenten eller hur gammal e du?:D

jag ska nog jobba hela sommaren:P

händer ikväll da?:D

2010-06-11 @ 14:15:33
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0