grått hår!

det här är inte bra!
jag följde med mamma till hennes jobb förut för jag skulle ta bussen därifrån, men riktigt så blev det ju inte.
tvättade håret igår innan jag gick o la mig och silverschampoot som jag har nu är mkt starkare än det förra jag hade, men det visste ju inte jag så jag hade det i håret i lite mer än en timma så de skulle bli riktigt ljust.
Så jag fönade mitt hår på mammas jobb, men ist för att få en fin ljus färg så fick jag en riktigt ful grå färg!
jag fick panik och struntade i skolan och åkte hem ist.. dumt av mig jag vet!

läste runt lite på nätet om vad jag ska göra, dom flesta rekommenderar att man ska färga det mörkt och jag vill verkligen det men de känns som att jag kommer ångra mig om jag gör det eftersom då kan jag inte färga de blont igen.
Så ett annat tips var att skölja håret och handdukstorka det, sedan massera in balsam i håret och lägga in håret i en handduk och vänta 1 timma innan man sköljer ur balsamet.
Det har jag gjort nu så får väll hoppas på att allt det gråa försvinner när jag sköljer ur håret!
Ska nog vila mitt hår från silverschampoot ett tag nu oxå.
 
har någon provat det här och det har funkat lr inte funkat?
mejla mig gärna och berätta :)
[email protected]

skriver sen och berättar om det funkade för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0