fredag!

äntligen är det fredag :D
jag gick upp kvart i 7 imorse och åt frukost,
sen åkte jag med mamma till hennes jobb vid kvart över ungefär och så fixade jag mig och så där.
Tog bussen till skolan därifrån och skrev 1 novell i svenskan ^^ , slutade kvart i 11 och drog och ringde lilla jack o snackade en stund :*
Vid 10 över 12 så drog jag till millahs skolan och träffa henne, contra och julia :)
Sen drog jag upp till stan och köpte ett balsam och nu kom jag precis hem.
Ska dra upp till um ett tag så ska se vad jag hittar på tills dess ^^

Ikv blir det iaf att dra till nkpg! :D
hoppas på en grym kväll.

orkar inte ta nån bild nu men ska uppdatera innan jag drar sen ikv :)
ha det bra puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du på UM ?

2010-01-23 @ 14:09:40
Postat av: lisah ღ

sv: jag hämtade ett nytt p-piller recept ^^

2010-01-23 @ 21:22:10
URL: http://lskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0