första skoldan avklarad

och det är grymt skönt :D
kom hem från skolan nångång mellan 11 - 11.30 och då satte jag igång att storstäda mitt rum,
men det tog kortare tid än vad jag trodde så nu måste jag ändå sitta och glo tills folk slutar skolan -.-
kl 4 ska jag träffa min älskade lilla malin :D<3

nu ska jag nog fixa nått att äta, hann inte med frukost imorse ^^
uppdaterar nog senare, lite bilder blir det nog med.

just nu lyssnar jag på den här låten på högsta volym ;D
Jason Derulo - In My Head



Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Hehe okej :) Nej inte mycket, vi åt nyss :D nu spelar han tvspel och jag sitter här :)

2010-01-11 @ 18:05:50
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0