.



äkta päls!
jag förstår inte hur någon kan tycka det är "lyxigt" att klä på sig ett dött djur!
människor som bär äkta päls äcklar mig som fan!
fatta vad djuren får gå egenom för att någon idiot ska få ha en varm jacka på vintern!

som den här bilden tex! är det verkligen värt det?


det är både snyggare och billigare med oäkta päls, det syns ju knappt någon skillnad så vrf slösa ut flera 1000 kr på att fler djur ska bli plågade?

alla ni vidriga människor som bär äkta päls kan dra åt helvete!


Kommentarer
Postat av: Patricia

så sant så sant..

2010-01-03 @ 18:51:46
Postat av: ♥Babypink♥

Åhh tack så mycket.



Hoppas att du får en trevlig söndag kväll=)

2010-01-03 @ 20:14:18
URL: http://jennysmodemix.se
Postat av: Din älskling millah <3

Fyfaan säger jag bara! Jävla äckliga snobar som tror att det är lyxigt med att djur ska få lida till döds! Fuskpäls är fan exagt lika varmt och nästan snyggare också!!!! :S Vi kan ju flå alla människor som köper dessa äkta pälsar och se vad dom tycker efter det!! :@@@

2010-01-04 @ 16:18:35
Postat av: Din älskling millah <3

Fyfaan säger jag bara! Jävla äckliga snobar som tror att det är lyxigt med att djur ska få lida till döds! Fuskpäls är fan exagt lika varmt och nästan snyggare också!!!! :S Vi kan ju flå alla människor som köper dessa äkta pälsar och se vad dom tycker efter det!! :@@@

2010-01-04 @ 16:19:40
Postat av: Prinsessan

Håller med :O jag använder päls jackor men i fuskpäls! Jag hatar människor som använder riktig... Blä jag mår illa när jag ser en äkta päls<3

2010-01-06 @ 09:52:11
URL: http://thepinkprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0