äntligen funkar det!

har inte kunnat logga in på blogg.se förens nu så får skriva lite fort nu för har bråttom :o
åkte ju iaf och shoppade med pappa, men fick typ bara gå i 3 affärer för vi va tvugna att åka till maxi och det brukar ta lång tid där ^^  
hittade iaf lite grejer som jag köpte :)
 
everest skidjacka 1500:-
från stadium

2 st koftor 300:-
från cubus

läppstift 60:-
armband 79:-
örhängen 29:-
från cubus

nu ska jag göra mig iordning sen dra ut och möta upp bästisen och ge henne massor pussar och kramar för vi bråkade förut :/ , men nu är vi sams igen :)
hörs sen tror jag PUSS


Kommentarer
Postat av: vicky

så fint sötnos :)

2010-01-31 @ 23:21:32
Postat av: Anonym

Härliga armband :D

2010-02-01 @ 09:57:55
URL: http://sandrabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0