so just pull the trigger

ojdå ingen bra uppdatering idag men jag har typ sovit bort hela kvällen,
 efter jag skrev förra inlägget så somnade jag innan jag hann sätta på filmen och vaknade vid halv 8,
då va pappa precis klar med maten också så det va en bra timing att vakna för han hade gjort lasagne :D
efter vi ätit så kollade jag, mamma och pappa på twilight, lika underbar som alltid :)
och åt det här till ;)


nu sittter jag på min syster rum och spelar in låtar,
haha jag vet inte vrf jag inte är på mitt eget ^^ , men hon är ju inte hemma så kanske saknar henne för mkt? ;)
aja, det blev iaf en mysig hemma kväll :)
får se om jag drar ut nu, det tvekar jag på, men eftersom jag sov typ 4 timmar förut så kommer jag nog inte kunna somna förens sent i natt, så jag uppdaterar nog innan jag går och lägger mig.
slänger in en bild på mig själv oxå som jag tog förut

Adda min facebook så jag har nått att göra ;)
sök lisah skogsberg där!

Puss på er, hoppas alla haft en rolig lr mysig kväll :*


Kommentarer
Postat av: hannah

fina bilder :-) kan du skriva i ett inlägg vad du har för kamera? vore jätte snällt

2010-02-06 @ 01:13:17
Postat av: Anonym

vacker är du gumman<33

2010-02-06 @ 14:55:39
Postat av: Anonym

//jonte

2010-02-06 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0