jag vet att du är med mig<3

sålänge jag lever, sålänge jag finns kvar på denna jord, sålänge mitt hjärta slår
vill jag leva för dig<3

sitter här och dricker cola och spelar in :)
ska strax ta en varm och skön dusch och sen dra till millah.
saknar henne så sjukt mkt min lilla älsklings tjej<3

har inte blivit ngn uppdatering förens nu för att jag har haft det så jobbigt idag,
skulle egentligen klippt mig idag men klarade inte av det så får ta det i veckan ist.
Ska försöka ta lite bilder senare oxå, tkr blogg inläggen blir så tråkiga utan ^^

men aja vi hörs senare
PUSS :*




Kommentarer
Postat av: meliie

sv; haha usch nej, sjukt fin blogg du har :)

2010-02-06 @ 17:40:38
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0