fördomar



jag hade precis en lång konversation på msn med en väldigt korkad kille
han gav mig en väldigt konstig komplimang och då svarade jag suck och då skrev han
"hahah är du feminist eller?"
då frågade jag vänligt om han visste vad en feminist är och då svarade han att det är en kvinna som hatar män.
försökte förklara för han att det inte var så men han verkade ju ha en skruv lös.

-> Feministernas mål är jämnställdhet! <-
tänkte skriva ner nåra fördomar om feminister som verkligen inte stämmer:

1. Att feminister är osminkade och orakade
2. Att feminister är lesbiska
3. Att feminister inte har nån humor
4. Att feminister hatar män

men idag finns det ju fördomar om nästan allting, vilket är synd eftersom då skaffar sig dom flesta ingen egen åsikt om saker och ting. vill egentligen sitta kvar här framför datorn och skriva ett långt inlägg, 
men blev sjukt trött av att bara skriva det här så kanske äntligen lyckas somna.
kl är ju trots allt snart 03.30 och det är ju en dag imorn oxå :)

hoppas alla sover gott och drömmer söta rosa drömmer
PUSS & GODNATT :*





Kommentarer
Postat av: Peter

haha kallar du mig korkad? Jag har kvar min åsikt att du är en feminist jävel som hatar män!

2010-02-06 @ 10:17:04
Postat av: lisah

men fuck you ditt handi

2010-02-06 @ 11:53:11
URL: http://lskogsberg.blogg.se/
Postat av: canez

Hejsan, har precis gjort en blogg där du hitta olika bra användbara tips :) kolla gärna, men lämna ett spår innan du går så jag vet vad du tycker kram canez :)<3

2010-02-08 @ 23:48:57
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0