9/12

sjuk och hemma från skolan, inte inte inte bra!
behöver verkligen all tid i skolan nu för att hinna klart i alla ämnen fram till jullovet,
så imorn blir det att va hemma och plugga hela fredagskvällen... yeeey -.-
har iaf gjort nån nytta idag, har städat hela mitt rum och rensat min garderob.
lyckades fylla en stor påse med kläder iaf. skönt att äntligen bli av med sånt man inte använder!
fick även två halsband av min syster, hon har rensat bland sina smycken
så lillasyster hjälper gärna till att ge dom en ny hals att hänga runt (a)

nu ska jag kolla klart på gossip girl och platta håret, så jag slipper göra det imorn bitti!
för jag tänker gå till skolan imorn hur sjuk jag än är.
slänger upp en bild på min fina pojkvän sålänge,
och ger en stor hiss till den snygga skjortan han har på sig ;)




Kommentarer
Postat av: Robban

tssss ;)

2010-12-09 @ 16:32:04
URL: http://lskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0