YR!

gomorron!
blev ingen mer uppdatering igår, men jag va så jävla trött när jag kom hem på kvällen.
Efter att ha haft den segaste skoldagen nånsin, lovar det är sjukt segt på min skola.
Vi får sitta på lektionerna och göra ingenting, har inte ens fått ett skåp herregud.

Efter skolan följde emelie med mig hem och hämtade mitt busskort,
sen tog vi tåget till kisa, fast hon gick av i rimforsa.
Lite segt att hon slutade i klassen igår, fuck jb som tror dom kan sno henne ;P

Åkte ju iaf hem till älskling,
myste ca 3 timmar sen va jag tvungen att dra till mitt sista tåg som gick kvart i 9 -.-


hahah när jag hade svart hår, man känner inte igen mig ;)


nu ska jag strax fixa mig lite om jag klarar av det, är helt yr i huvet!
skulle göra vad som helst för att få stanna hemma från skolan idag,
men vill inte missa ngt nu i början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0