If we ever meet again

är medveten om att det vart dålig uppdatering men har inte vart hemma så mkt.
det ska bli ändring på det nu, har sagt det massor gånger men nu menar jag det verkligen ^^


FREDAG!
I fredags åkte jag till sthlm med millah, hennes mamma och mormor.
vi åkte vid kl 2 ungefär och det blev en lång resa dit, men när vi kom fram hälsade vi på dom vi skulle bo hos (millahs mammas kusin och hans fru) , dom var jätte trevliga.
jag och millah fick champange för deras dotter fyllde 21 ^^
när vi hade skålat och pratat en stund så åt vi lasagne och den var sjukt god.
kvällen spenderades där :)

här är lite bilder på fredan:


vi kollade på tv och millah tkr visst om att smygfota ;)


haha så ful man kan bli


min vackra baby<3


ja.. väldigt vacker är hon ;)<3


hahaha oops busted xD

LÖRDAG!
i lördags åkte jag och millah in till stan för att shoppa.
började att gå till åhlens city för att kolla smink, jag letade och letade efter ett fint läppstift.
Till slut frågade jag om hjälp och en tjej sminkade mig så jag skulle få se hur det såg ut, det blev jätte fint men när hon sa "nu ser du nästan ut som lady gaga" så ångrade jag mig -.-
jag köpte iaf läppglanset som kostade nästan 200 kr, det var onödigt med tanke på hur litet det var.
vi fortsatte att gå runt o kolla kläder och jag letade efter ett läppstift.

vid 6 ungefär så gick vi in på gallerian och gick lite där, så får jag syn på en som är lik ullareds-mattiaz och millah kolla på mig och sa "lisah, det är mattiaz"
och jag bah "ne men det är en som är lik" och hon bah "jo lisah det är mattiaz!"
så vi gick tbx dit och då såg jag att det faktist va han så jag frågade en av tjejerna som han jobbade med om dom kunde hämta han så jag kunde få hans autograf och det gjorde hon så han kom fram och började snacka med mig, jätte gullig va han :D sen fick jag hans autograf och en bild med han och en jätte mysig kram :D
dessutom så tyckte han att jag var söt (a)

när vi var klara på stan så gick vi till centralstation för att åka hem och då satt vi inne på bk och spande på 2 jätte söta killar som oxå satt där. när vi gick ut så kom dom fram till oss och börja snacka och de visade sig att vi hade suttit o väntat 1 timma på fel tåg! så dom visade oss till pendeltåget och åkte med oss.
tyvärr så hade vi inte så bra koll på vart vi skulle av så vi åkte för långt och fick åka tbx igen ^^

bilder från lördan:

jag tog en ful bild när millah va på toa^^


jag och mattiaz :D
jag blev dock fett ful på bilden men han blev söt :*


här ser man lite av min outfit :)


och millahs med :)


en av killarna vi träffade, fett söt :)

SÖNDAG!
Idag skulle vi egentligen åka hem på förmiddan men ist så åkte jag och millah in till stan och träffade ola och john.
vi gick runt lite på stan i vårsolen och det va skönt.
runt kl 2 så åkte vi till apberget och satt där och kollade utsikten, det va mysigt :)
vid 3 va vi tvugna att dra tbx för vi skulle åka hem så dom följde med oss och visade oss vart pendeltåget va eftersom vi hade lite problem att hitta haha ^^

bilder från söndan:

haha millah provade en herrkavaj, fett sexi ;)


en jätte fin bild på john och millah :)


haha världens sötaste ola & jag :*


och som vanligt ska millah ta smygbilder ;)

denna bilden får avsluta för nu blev det ett det ett jätte långt inlägg.
nu ska jag klä på mig och packa väskan och ringa millah, jag ska bo hos henne hela veckan har vi bestämt :)
blir nog ingen mer uppdatering idag så vi hörs imorn!
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: alex

haha fan va roligt ni verkar ha tsm :D

2010-04-14 @ 11:25:10
Postat av: frida

snygg blogg! allt bra idag?:)

2010-04-14 @ 17:35:47
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: frida

härligt, de e bra med mig med:)

2010-04-15 @ 18:53:13
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fan va roligt att du åkte till stockholm över en helg och träffar två av de mest "kända" plattan-killarna - seriöst alla vet vilka de där två är, de känner alla! skittrevliga killar, har själv krökat med dem osv, men akta dig för båda två är STÖRSTA players i stockholm, och jag skojar/överdriver inte. de är kända, johnnyboy på heta linjen och ola

2010-05-21 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0