You and I, together we'll find another place for us to shine ♥

min syster drog precis ut så nu sitter jag kvar här på hennes rum ensam med en mätt mage :(
eftersom det är pappas födelsedag så fick han välja vad vi skulle äta till middag,
så bara för han fyller så skämde han bort oss med onyttig mat (a)
vi åt värsta "pizza buffén" med massor olika pizzor att välja mellan.
(även kebabpizza jennifer ;) berättade de bara för att retas med dig :D)

nu ska jag nog kolla på ngn film, sen duscha och fixa för imorn
dvs; måla naglarna och välja kläder!
känns som det kmr ta flera timmar -.-
men som tur är så finns det massa bra musik att underhålla sig med medans naglarna torkar :*
Som tex;

Niprone - You and I





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bajs på dig o äta kebabpizza din unge guud vad fet du kommer bli nu:O. jag åt på mcdonalds idag ;)<3

2009-11-25 @ 22:08:40
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0