1 advent♥

Har inte laddat upp ngt på länge men har haft fullt upp.
Idag är det 1 advent vilket betyder att jag ska äta tomtegröt idag och ta fram alla ljusstakar och börja göra lite jul fint :D
Nu är kl 12.13 och än sålänge har jag hunnit städa lite och mamma och pappa väckte mig med lusebulle och kaffe på sängen de va mysigt :D
Just nu sitter jag och kollar på digimon haha jag älskar att kolla på gamla serier man kollade på när man var liten :D ,  sora var min favorit kommer jag ihåg ^^
menmen ska fortsätta kolla nu en liten stund till, sen ska jag gå ner och hjälpa mamma städa lägenheten :D
hörs senare pusspuss och ha en trevlig 1 advent :*



Kommentarer
Postat av: jennifer

digimon?;) <3

2009-11-29 @ 13:23:51
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0