I won't apologize

kom hem för ett tag sen från millah, hon va så trött lilla gumman så hon behöver nog va ensam så hon hinner plugga och kan gå och lägga sig i tid :*
nu sitter jag här och är lycklig för min cam funkar igen så sitter och leker lite med den :D
när jag har tröttnat på det så ska jag gå och duscha och fixa för imorn och jag ska nog med lägga mig skaplit ikv.
aja jag har inget viktigt att skriva ville bara berätta hur lycklig jag är för min älskade cam (a)

hihi nåra bilder :*







Kommentarer
Postat av: Millah din älskling (A) <3

OMG vad sexiig :O tror jag döör!!! Hihihihi Älskaar dej ängel :) :** !

2009-12-08 @ 20:06:07
Postat av: jennifer

Snygging :D<3

2009-12-08 @ 22:42:18
URL: http://justmejennifer.blogg.se/
Postat av: ida

jätte fin blogg, kolla in min, och komentera mycke.

Vad gör du? :)

2009-12-12 @ 15:25:06
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0